شیوه صحیح تحریک کردن زن وشهوانی کردن او
عاشق تنها
جای تبلیغات شما
عاشورائیان
برترین کاربر ماه
  • morteza
  • morteza
  • morteza
  • morteza
  • morteza
  • morteza
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
راز عاشقی و سبک زندگی
آهنگ عاشقانه خارجی
شعر عاشقانه
کارت پستال
کلیپ عاشقانه
شعر عاشقانه کارت عروسی
آموزش مسائل جنسی
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 35
  • آمار عاشق ها
  • کل عاشق ها : 5
  • عاشق های آنلاین : 1
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • گوگل امروز : 0
  • آی پی امروز : 0
  • بازدید دیروز :
  • گوگل دیروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید هفتگی :
  • بازدید ماهانه :
  • بازدید سالانه :
  • بازدید کل :
  • اطلاعات
  • امروز :
  • آی پی عاشق : 3.15.229.113
  • مرورگر شما :
آخرین کاربران
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی
نظرتون در مورد وبسایت ما چیست؟
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .



آخرین نظرات

  • لیدا میگه:
    خوب که چی ؟؟؟!!!!!http://megalink.ir/
    در تاریخ 1394/9/17

  • رها میگه:
    رضا جان وبت خیلی عالی بود واقعا متنوع و جذاب
    پاسخ:ممنون رها جان امیدوارم بازم به ما سر بزنی
    در تاریخ 1394/9/13/rezaniko-lo

  • بین بلاگ میگه:
    ميخواي مطالب بازديد بيشتري داشته باشه
    ميخوايي هميشه وبلاگ صفحه اول گوگل باشه
    پس سايت رو روي بين بلاگ بساز
    http://binblog.ir/

    با امکانات پسشرفته
    امکانات جديد:
    انجمن ساز - اپلود سنتر - چت روم - امنيت سايت - ساخت ايميل
    خبرنامه - قالب حرفه اي - تبادل لينک حرفه اي - انتقال مطالب

    بزودي:
    دامنه رايگان + کسب درامد + تبليغات رايگان
    مديريت تبليغات + فروشگاه ساز + مترجم قالب خودکار
    در تاریخ 1394/6/21/rezaniko-lo

  • ZIAMIR میگه:
    عالیهههههههههههه
    در تاریخ 1394/6/2

  • 100ways میگه:
    سلام تکست آهنگ میخوای؟
    http://100ways.loxblog.com/
    در تاریخ 1394/5/23

  • هلن میگه:
    باسلام و خسته نباشید وبت و مطالبش خیلی خوبه مرسی
    پاسخ:ممنون بازم سر بزنید
    در تاریخ 1394/5/3/rezaniko-lo

  • bahar میگه:
    سلام دوست گلم. چطوری؟ من بهار مدیر وبلاگ رز ام. وبت عالیه آقا رضا. پستات رو دوست دارم. ولی گلم عشق وجود نداره. اگرم باشه زودگذره. نظرت؟
    پاسخ:نه اگه عشق پاک باشه مثل من خوبه
    در تاریخ 1394/4/22

  • group music میگه:
    سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی قشنگی داری وامیدوارم توزندگی موفق باشی
    در تاریخ 1394/4/22

  • ali bagheriyan میگه:
    عالی
    لایکککککککککککک
    بسیار مفید و آموزنده بود
    به منم سر بزن ممنون مرسی
    پاسخ:ممنون دوست عزیز بازم به ما سر بزن
    در تاریخ 1394/4/21/rezaniko-lo

  • دخترک غریبه میگه:
    وبلاگت قشنگه
    پاسخ:ممنون از نظر شما دوست عزیز
    در تاریخ 1394/4/20
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس rezaniko-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نویسندگان
دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
شیوه صحیح تحریک کردن زن وشهوانی کردن او
  • تعداد بازدید : 1408
  • چگونه میتوان خانمها را تحریک کرد و در زمان آمیزش آنها را به اوج لذت جنسی رساند .

    در اینجا کمی در مورد نقاط تحریک امیز خانمها و نحوه چگونگی برخورد مرد با زن در رابطه جنسی  توضیح میدهم.

    بدون برو برگرد همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا چند راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسیتان برای شما فراهم آورده ایم. پس اگر می خواهید ازدواجتان به طلاق ختم نشود، این  مراحل را با ما دنبال کنید.

    مردان همیشه در روابطشان با جنسی  مخالف دنبال ارضاء حس قدرت جویی خودشان هستند و می خواهند که زن در هنگام آمیزش تسلیم محض مرد شوند. و البته زنان نیز توقع دارند در هنگام آمیزش ، به نقطه و قله اوج لذت برسند. پس هر دو میخواهند که به اوج لذت برسند.

    حال خطاب من به مردان است . اگر میخواهید در حین امیزش جنسی ، هم خود لذت ببرید و هم زن را به اوج لذت برسانید ، باید این نکات ساده ولی در عین حال موثر را انچام دهید. که اگر چنین کنید ، هیچ زنی تاب مقاومت ندارد و خود و تن خود را کاملاً در اختیار شما گذاشته و تسلیم شما میشود.

     

    تحریکات و شور جنسی زن به هیچ وجه شبیه به مرد  نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر مرد انتظار داشته باشید هر زمان که او تحریک شد ، زن هم به او پاسخ مثبت دهد و با او آمیزش کند.

    البته زنان هم تا آنجا که می توانند  باید در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه  جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید.

    اما آغاز فرآیند تحریکات جنسی در یک زن زمانی شروع میشود که یا فردی اندام تناسلی و سینه هایی او را به طُرقِ مختلف تحریک بکند و یا اینکه احساس کند پوست بدنش با جریان نسیم هوا در نوازش است و یا لباسهایش با سینه یا اندام تناسلی وی در تماس و اصطکاک قرار بگیرند.

    حال اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، با انجام اینکارها بهتر میتوانید او را ترغیب کرده و میل جنسی او را افزایش بدهید.

    اگر زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. پس باید حق را به زوجین بدهیم که از این زندگی دلزده شوند.حتی مهیج ترین فرد در  رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد ، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

    چند ساعت قبل از آمیزش جنسی با زن ، گفتن و بر زبان آوردن ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی ، میتواند در شب هنگام به طوفانی  از شهوت تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

    نوازش : بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها میباشد مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت میبرند به آرامی اینو در نظر داشته باشید در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید فقط به احساسات دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید زیاد از حد هم پیشروی نکنید کلا ایرانی ها همه چیزو خراب می کنند و در روابط خود حد تعادل ندارند یا کمه یا زیاد اکثر مشکلات هم از همین افراط و تفریط بوجود میاد هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد اینو تو گوشتون فرو کنید فرق نمی کنه چه مرد چه زن چه پسر و چه دختر. پیش نوازی مهمترین بخش برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است. و اهمیت زیادی دارد چون به هر دو طرف کمک میکند قبل از شروع رابطه جنسی به خوبی تحریک شوند. یادتان باشد خانم ها حداقل 10 دقیقه عشقبازی لازم دارند تا بخوبی تحریک شوند. به همین علت پیش نوازی راه خیلی خوبی برای آقایون برای طولانی تر کردن رابطه جنسیشان است. مردها باید به خانم ها اجازه دهند که در پیش نوازی به درجه ارگاسم برسند و بعد رابطه جنسی را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند.

    به آرامی و با ملایمت عشق ورزی کنید.آتش شهوت را در زن به آرامی روشن کرده و آرام آرام این آتش را شعله ور کنید. تا این شعله های شهوت به مدت بیشتری زبانه بکشد. ( مردانی  که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و بعد شورت خود و سپس عمل دخول را بدون هیچ مقدمه ای شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

     مردها در بستر با زن صحبتهای عاشقانه بکنن. و احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند .

    بوسیدن: لب گرفتن لب دادن هم روشهای زیادی دارد گاز گرفتن لب البته با فشار کم حس خوبی را منتقل می کند مکیدن لبهای نیز در جای خود تاثیر زیادی دارد نوع دیگری از لب گرفتن که از زبان استفاده می شود مالیدن زبانهای یکدیگر به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و شاید نامزد شما این رفتار شما را نپذیرد.

    بوسه به اندام و صورت زن واقعاً معجزه میکند.و آتش شهوت را در او شعله ور میکند. دهانش را ببوسید، گردنش را بلیسید، او را برگردانید و زبانتان را روی ستون فقراتش بکشید – این کارها او را دیوانه خواهد کرد

    مردها با چشمان خود به همسرشان نشان دهند که  اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند . حرکات چشم میتواند چرخه شهوت را در زن به اوج برساند.

    مردها لباس های همسرشان را به آرامی در آوردند . اول روسری . پیراهن . شلوار . لباسهای زیر . کرست . شورت و... را به آرامی در بیاورید. نه اینکه تا آلتتان بلند میشود  فوری و با عجله شروع کنید به کندن لباسهای زنتون . و یا اینکه توقع نداشته باشید که زن خودشو لخت کنه و روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ، تا شما بروید و شهوت خود را خاموش کنید. زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد .

    لمس کردن و نوازش  در تحریک کردن همسرتان بسیار موثر است. و مهبل زن را آماده دخول و عملیات جنسی میکند. نوازش و عشقبازی

    امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که بوسیدن لبها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لبها میباشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد.

     

     مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند در به اوج رساندن زن بسیار موفق هستند.

     

    خانم ها عاشق مردهای مرتب و تمیز هستند.  بدنتان را تمیز نگه دارید و اگر بدنتان بو می دهد حتماً از پودر یا اسپری استفاده کنید. قبل از رابطه جنسی یک دوش سریع بگیرید و هم بدنتان را خوب تمیز کنید. تمیزی بدن برای خانم اهمیت زیادی دارد و اگر بدنتان اینطور نباشد حتی ممکن است از رابطه جنسی کردن با شما خودداری کنند.

    خانم ها دوست ندارند که مردها فقط به اندام تناسلی آنها توجه داشته باشند. آقایون باید بدانند به جز اندام تناسلی، بدن خانم ها قسمت های دیگری هم دارد که باید به آن توجه کنند. مثل سینه ها، باسن، گردن، ران ها، گوش ها و لب ها و سایر نقاطی که درکنار ناحیه تناسلی هستند باید توجه شود. شاید تعجب کنید وقتی بفهمید که خانم ها می توانند با تحریک سینه ها هم به ارگاسم برسند پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشید. یادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنید، نوازش ملایم هم او را تحریک خواهد کرد.

    رابطه جنسی آخرین مرحله عشق بازی است که فقط زمانی باید زمانی انجام دهید که می خواهید لذت را به اوج خود برسانید. انجام زودهنگام رابطه جنسی تناسلی ، تحریک خانم ها را کم می کند. همچنین می تواند برایشان دردناک باشد. یادتان باشد که باید قبل از شروع عمل جنسی اندام تناسلی خانم ها حسابی خیس شده باشد، و این مسئله فقط زمانی اتفاق می افتد که تحریک شده باشند. پس سعی کنید تحریکش کنید و به همه قسمت های بدنش لذت بدهید و وقتی در آخر آمادگی پیدا کرد خودش از شما خواهد خواست که عمل جنسی را آغاز کنید. پس یادتان باشد که عمل جنسی آخرین عمل شما باشد و زمانی انجام شود که زن آمادگی آن را پیدا کرده باشد.

    عامل دیگری که می‌تواند بر لذت بخشی دخول تاثیر بگذارد و زن را تحریک کند ، ریتم حرکت آلت مرد در مهبل زن است. یک زن ممکن است تکانهای تند و طولانی مدت یا تکانهای تند و کوتاه مدت، یا تکانهای ملایم و طولانی مدت و یا تکانهای ملایم . کوتاه مدت را ترجیح بدهد. آن چیزی که او لذت می‌برد و دوست دارد ممکن است در هنگام برانگیختگی و نزدیکی او به ارگاسم تغییر کند. زن و شوهرها باید با همکاری هم ریتمی را که باعث لذت بردن زن در حین دخول می‌شود را مورد بررسی قرار دهند.

    برای خیلی از خانم ها وقتی درمورد رابطه جنسی خیالبافی میکنند، می توانند از قدرت ذهنشان (خیالپردازی) برای تحریک شدن خود، هم فیزیکی و هم روحی، استفاده کنند. این روش همچنین به خانم ها کمک می کند بفهمند که چه چیزهایی در محیطشان باعث تحریک آنها می شود (مثلاً داستان های رمانتیک و شهوانی، آهنگ های عشقی، فیلم های ویدئویی و...) و از این ابزارها قبل از رابطه جنسی برای تحریک بهتر خود استفاده کنند. این "شروع گرم" می تواند برای به راحت تر رسیدن به "پایانی شاد " کمک کند) آرام باشید،خیلی از خانم ها برای اینکه بتوانند به لذت جنسی برسند، نیاز به برزخ و وقفه دارند. این به خاطر آن است که فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از یک رابطه جنسی، به موسیقی آرامش بخش گوش کنید، یک حمام داغ بگیرید، یک کتاب بخوانید یا هر کار دیگری که برای ریلکس کردن شما جوابگو است. ریلکس و آرام بودن به رسیدن به ارگاسم کمک شایانی می کند.

     

    کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی و  رضایت زن  موثر باشند.

    دائم  حالات و عکس العمل های تن و چهره شریک جنسی خود را در نظر داشته باشید و از او در مورد احساسش نسبت به موقعیت حاضر سوال کنید.

    وقتی که برای وارد کردن آلت خود آماده شدید، یکبار دیگر، از حواس خود کمک بگیرید و گرمائی که آلتتان در بدن او احساس می کند را درک کنید . .وآرام آلتتان را داخل مهبل منتظر زن فرو کنید. . یاد بگیرید که از احساس خود بهنگام آرام فرو کردن و بیرون کشیدن آلتتان لذت ببرید . وقتی دارید به صورت ر یتمیک عقب و جلومیروید، به چشمهایش نگاه کنید، ببوسیدش، سینه هایش را بلیسید و بدنش را نوازش کنید . همیشه به تمام بدنش توجه داشته باشید.

    و در آخر . به صداهائی که موقع ارضا شدن از خود در می آورد گوش کنید . بدنش را نظاره کنید؛ ببینید چگونه خود را با بدن شما وفق میدهد.


    نویسنده : reza niko تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394 امتیاز :
    موضوعات : آموزش مسائل جنسی , ,
    برچسب ها : شیوه صحیح , تحریک کردن , زن , شهوانی کردن ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • عکس عاشقانه فانتزی
    چشمها
    دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب با لینک مستقیم
    20 راه براي تحريك جنسي زنان
    شیوه صحیح تحریک کردن زن وشهوانی کردن او
    31 راز موفقیت در زندگی
    عشـق مـے مـانـد
    برای دوست داشتنت...
    عکس های عاشقانه قلب
    با اجازه شما دوستان چند عکس از خودم گزاشتم
    عشق حقیقی
    خدایا.......
    دانلود آهنگ با عشق با بغض پویا بیاتی
    M
    عکس عاشقانه پسرانه
    رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟
    سخنی زیبا از وینستون چرچیل
    دانلود آلبوم جدید مجید خراطها دارم میرم با لینک مستقیم
    اس ام اس عاشقانه شهریور
    پازل دل
    به سلامتی دو تا بوسه...
    عکس عاشقانه فانتزی متحرک
    عکس عاشقانه فانتزی
    درخواست نویسنده واسه سایت
    دانلود آهنگ بسیار احساسی رامین بیباک سکوت
    به سلامتی
    اما نگذارید....
    عکس های به سلامتی
    عکس های عاشقانه متن دار
    به شرط چاقو
    آهنگ فوق الاده زیبا میثم ابراهیمی دتامو بگیر
    فاصله ها ............
    همین الان یهویی صرفا جهت خنده
    داغ میشوم
    کد پیشواز ایرانسل آلبوم مهدی احمدوند از این ساعت
    انجمن
    داشتن رابطه ای عاشقانه با 7 تمرین ساده
    عکس های عاشقانه دختر و پسر
    عکس های عاشقانه متن دار
    عکس های عاشقانه زیبا بیا ادامه مطلب
    عشق
    چشم عشق
    lave
    محمد اسلامی
    loves
    دوست دارم
    زیباترین
    لحظه دیدار